Austraalia, Austraalias reisimine, Riigid, kus olen elanud

Hipilinn Nimbin

15. kuupäeval oli meil Joosepiga uue töö koolitus kohas nimega Toowomba. Et koolitus lõppes 5 tundi varem kui pidanuks, siis mõtlesime Byronisse sõita, et hoopis seal järgmisel päeval vaalavaatlusreisi teha. Helistasin tublile viiele numbrile, kuid mitte kellelgi ei olnud kohta kahele inimesele. Kuna sisse hakkasid jooksma ka mõtted uuest nädalast välismaale minemisest, siis järsku olime nii segaduses, et seisime autoga rohkem kui tund aega mingis bensiinijaamas, omamata õrna aimu sellest, mis linnas me ööbime, konkreetsest ööbimiskohast rääkimata.

Kaks tundi hiljem leidsime end aga Nimbinist – kõige ehedamast hipilinnast, kuhu mina eales oma jalga tõstnud. Ööbimiskohaks Nimbin Rox YHA, mis oli jälle ĂĽks meie lemmikkohti, kus ööbitud. Nelja seinaga toa asemel oli meil suur telk, milles voodi, kapike ning läikiv puupõrandki. Hommikul ĂĽles ärkad linnulaulu (ja mitte nii suurepärase lehmade mmuuuuu-tamise) peale ning vaade telgist välja astununa oli mitmemiljoniline. Vaatele lisaväärtuse andis võib-olla ka see hullumeelne arusaam, et me eelmisel õhtul megaspontaanselt bookisime endale juba ĂĽlejärgmiseks päevaks lennupiletid. Täitsa arutud lambad ikka.

Meie telgike. Õhk oli tol õhtul parasjagu karge, mis muutis ärkamise aga veelgi mõnusamaks.
The view.
Seal sai raha eest endale ka hommikusööki tellida. Pildil kokk meie hommikusöögi kallal.
Selline hommikusöök siis. Mõlemad saime sellest söönuks ning maksis see kõigest 10$.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )