Austraalia, Austraalias reisimine, Riigid, kus olen elanud

“Austraalia on vähemalt soe maa ja teil hea kusagil suvalises kohas nurgas magada”

Need sõnad ütles mulle eile üks mu Eestis elav sõbranna. Siiamaani naeran seda ütlust. Aga ega see nali ju pole. Täitsa tõsi!

Olime esmaspäevast laupäevani ühe pere pool, kelle juures Joosep selle aasta augustis elas. Neid polnud esimesel päeval lausa koduski, kuid kuna Joosep oli neile veidral kombel jõlehea mulje jätnud, ütlesid nad meile varuvõtme asukoha ning palusid end nagu kodus tunda. Selle vahega küll, et ei minu ega Joosepi jaoks ei seondu kodu ööläbi karjuvate lammaste ning kanade-kukkedega, kelle sisemine kell on kõike muud kui paigas. Aga ma ei virise. Seal oli super! Hea koht, kus kusagil nurgas magada mõningase raha eest.

Nancy tundis Joosepi hoobilt ära.
Pereema oli unustanud oma koeratoitjal paluda tibud inkubaatorist välja võtta, mistõttu saime seda teha hoopis meie. Hommikuti lausa võistlesime selle nimel, kumb saab enne uusi tibusid vaatama minna. Tobe, I know.
Esimene hommikujooga. Seda peab küll ütlema, et oli omajagu katsumus seda tõsiselt võtta, sest see loomaaed ajas niiväga naerma.
Ning mõni teine kord oli see mõne kodaniku tähelepanuvajaduse tõttu ikka väga raskendatud.
Pereisa oli ikka parasjagu karakter. Täiesti suvalisel hetkel keset päeva võis tema otsustada oma verandal edasi-tagasi trampida ja torupilli mängida. Tegin küll selle vea, et küsisin, kas ta alles alustas õppimist, kuid selgus, et mängib ta juba 30 aastat. Õnneks oli neil hea huumorimeel ja pikka viha ei pidanud.

Laupäeval otsustasime lõunasse sõita, seal peaks ka mingil kuupäeval uus töö hakkama. Senikaua aga tiirutame ringi.

Otsustasime, et meil on budgettrip ning ööbisime tasuta telkimisplatsidel.
Meie roosa telk tundus teiste tagumikualuste kõrval lausa hädine.
Esimene telkimisplats asus ühe looduspargi alal, kus oli omajagu erinevaid matkaradu. Me tegime ka ühe. See oli tervelt 0,5 km pikk! Pärast seda oli hea kusagil soojas nurgas magada.
Teine telkimisplats oma iluga just ei hiilanud, kuid Joosep tahtis just sellist kohta, kus oleks piisavalt vähe inimesi, et saaks lõket teha. Kuna tema pani telgi üles ja puhus madratsid täis (ning mina ei näinud tekkide-patjade sisse panemisega just palju vaeva), siis pidin mina minema oksi korjama. Sandisti läks see, et ma enda arust jõlekavalalt vedasin mingilt muult lõkkeplatsilt puid-oksi pahaaimamatule Joosepile, kuid pärast selgus, et see lõkkeplats oli kellegi teise poolt endale samaks õhtuks valmis pandud. Ups.
Viimaselt telkimisplatsilt rühkisime vaid lõuna poole. Täiesti planeerimata avastasime end Great Alpine Roadilt. Pildil Joosep mägieukalüptidega, mis kasvavad vaid 900-1400 meetri kõrgusel.

Ja järsku LUMIIIIIIII. Joosep polnud juba 2 aastat lund näinud

Nüüdseks aga oleme juba jõudnud ookeani äärde
Asume kohas nimega Lakes Entrance. See on ikka parasjagu lambikoht, kuid siiski lambikohas olles, käies lambipoes, seistes lambikassas, seisavad ikka meie ees teised eestlased..

Lakes Entrance kui selline on ikka suht pensionäride (nende rahakamate kodanike) lemmiklinn, kuid off-season ajal saab mõistliku hinnaga majutuse. Meile meeldib, et siin on üks mereäärne matkarada, mis viib punkti, kus kannatlik silm saab teha hülgevaatust ning mittekannatlik lihtsalt 2 h merekohinat nautida.  Soovitame!

Ööbime täna telgi asemel motellis, sest Joosep ütles, et ma haisen. Ma ei tea siiani, kas ta “nali” oli ikka nali, kuid mis sa ära teed. Seda peab ka möönma, et siin lõunakandis on niivõrd palju jahedam, et soojas (telgi)nurgas magamisest asja vist ei saakski.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )