Austraalia, Austraalias reisimine, Riigid, kus olen elanud

Minu Victoria

Me Joosepiga ükspäev arutasime, et kui mu ema kord mulle külla tuleb oma Austraalia-unistust täitma, siis kuhu peaksin ta viima, et anda talle lühikese aja jooksul kõige ehedamat Austraalia kogemust. Arutasime paar varianti läbi. Leidsime ka parima, kuid võin pea panti panna, et Joosep ei vaidleks vastu, kui ma ütleks, et Victoria osariik on tegelikkuses meie lemmik olnud.

Varasemalt olen kirjutanud sellest, kuidas Victorias tegime Great Ocean Roadi ning nüüd hiljuti ka Great Alpine Roadi. Victorias on ka minu Austraalia lemmik Raymond island, mis oli ka meie uus suund pärast Lake Entrance’is ööbimist. Kui eelmisel korral nägime 28 koaalat, siis seekord nägime suisa 48-t.

Kuigi võiks arvata, et karvane paks leiab ikka omasugused üles, siis selles koaalavärgis Joosep ikka suht sakib. Võistluse võitsin jälle mina.
Ka koaalad ise olid Joosepis pettunud
Ikka sitaks pettunud.
Kuid Joosep ei andnud alla
Kuna Raymond island on noh.. saar, siis saab seal ka rannal jalutada
Metsa vahel ringi kobistades leiab peale koaalade ka pelglikke sipelgasiile

Raymond islandilt sõitsime mööda Great Alpine Roadi taas sisemaa poole. Plaan oli ööbida Brighti lähedal asuval tasuta telkimisplatsil. Ööbimiskohaks Mountain Creek camping and picnic area ja see oli lihtsalt vau – ilus, puhas, vähemalt praegusel aastaajal peaaegu olematu asustatusega (peale meie oli 2 teist telki) ning ülimugavate lõkkeplatsidega. Probleem oli küll see, et kuna seal on ilmselt ka teisi meiesuguseid kakerdanud, siis ikka andis seda lõkkepuiduvärki otsida. Seekord polnud mul isegi kellegi teise lõkkest puid ära tassida.. Lõke sai aga tehtud, pestud end jääkülmas ojas ning hommikul olime hämmastunud kui kuulsime linnulaulu (Austraalia linnud pole just eriti esteetilised lõõritajad).

Telkimiskoht jäi endiselt Alpine looduspargi alasse. Pilt tehtud vaid mõniteist minutit enne platsile kohale jõudmist.
Tegime lõkkes fooliumikana ning tuhleid (kartul), mis meilegi üllatuseks maitsesid fantastiliselt

Telkimisplatsilt läksime Buffalo loodusparki, kus pühvleid küll polnud, kuid matkata võis end lolliks.

Kuigi pühvleid ei olnud, siis eri organisme leidus seal ikka. Siin väljasuremisohus Jossicus Stupiditus.

Nüüdseks oleme New South Walesi osariigis tagasi – linnas nimega Albury, mis on täiega mõttetu koht. Gotta ❤️ Victoria.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )